środa, 20 listopada 2013

Komunikat, ważny!

Cześć skarby! <3
Chciałam Was poinformować, że nadal żyję a blog funkcjonuje.
Tylko po prostu przez szkołę, ostatnio nie miałam na nic czasu, a zwłaszcza na pisanie tutaj...
Bardzo Was przepraszam, ale jeśli chcę się dostać do dobrego liceum, muszę trochę się przyłożyć do nauki, a jestem typem leniucha i nie lubię cały dzień ślęczeć nad książkami.
Ogólnie to jestem w trakcie pisania nowego rozdziału oraz tych, które będą pod koniec, bo ostatnio wpadłam na pomysł na zakończenie (jak już kiedyśtam do tego zakończenia dojdzie).
Mam nadzieję, że mnie nie zabijecie za to x.x
Niedługo pojawi się nowy rozdział - o ile rodzice mnie nie uziemią w najbliższym czasie, bo dziś zebranie, a ja ostatnio trochę opuściłam się w nauce.

Dziękuję za przeczytanie moich wypocin ;>
Pozdrawiam,
Angie ^^


9 komentarzy:

  1. prszęe powiedz kto ją złapał

    OdpowiedzUsuń
  2. JAK ZROBISZ TAKIE ZAKOŃCZENIE JAK MI DZIŚ POKAZAŁAŚ TO CIĘ POWIESZĘ !!
    ( tak kocham cię i nie umiem bez cb funkcjonować) ALE JAK TAK ZROBISZ TO CIĘ DEAD !!
    Btw. NAPISZ TO CO MIAŁAŚ BO NWM CO Z NIĄ BD, A JAK BD WEDZIEĆ TO ODWOŁAM ZAMÓWIENIE NA LINy DLA Cb :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Właścicielka tego bloga ( http://angie-moj-pamietnik.blogspot.com/2013/12/rozdzia-2.html?showComment=1386173644027#c5158452863167778950) miała 2 grudnia urodzinki. Złóżcie jej życzonka.

    Pozdrowionka;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog :) zapraszam do mnie na german-angie-germangie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog! ;3
    Zapraszam ----> http://moja-historia-germangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na długo Ci ten szlaban dali :P
    Kiedy nowy rozdział?
    Pamiętasz mnie jeszcze? Wróciłam!
    http://violetta-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Em... ja nadal czekam

    OdpowiedzUsuń