niedziela, 22 września 2013

Ważna informacja

Hej! :D
Tak, tak, jeszcze nie umarłam :P
Wiem, że długo nie pisałam, ale przysięgam, że naprawdę nie miałam kiedy....
Ogólnie chciałam Wam przekazać, że nowy rozdział mam już napisany na brudno, ale jest on dosyć długi, więc pojawi się dopiero pod koniec tygodnia...
Bardzo przepraszam! :c
Po prostu szkoła zajmuje teraz 99% mojego wolnego czasu i naprawdę nie mam czasu na przepisanie go. Ale nie porzuciłam tego bloga, o nie!
Więc pamiętajcie, jeśli jeszcze to czytacie, to wpadnijcie tutaj w sobotę-niedzielę na nowy rozdział ^^
Btw. Kocham to zdjęcie *-* <333












Pozdrawiam,
Angie ^^

2 komentarze:

  1. Ojej! Cieszę się i czekam w takim razie wytrwale na nowy rozdział! ♥
    Zdjęcie świetne tak samo jak nowy wygląd bloga. *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamówiony szablon już jest na http://zaczarowana-grafika.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń